A KERESKEDELMI KAPCSOLAT ALAPELVEI

Az Üzleti Magatartás Szabályait a Ferrero Csoport 2011 májusában fogadta el, és elsőként 2011 júniusában jelentette meg a második CSR jelentésében, és 2013 óta pedig az értéklánc összes szereplőjével megosztja azt.

Az Üzleti Magatartás Szabályai a Ferrero alapelveire épül, megfelel a Csoport Etikai Kódexének és meghatározza a Ferrero gyakorlatokat a következő területeken:
1. Kiváló termékminőség és -biztonság
2. Emberi jogi elkötelezettség
3. Környezetvédelem és fenntarthatóság
4. A munkahelyi környezet feltételei
5. Üzleti integritás

AZ ABCDE TERV

Ezenkívül szerződéses rendelkezésbe foglaltuk és bevezettük az új, 2013/2014-ben aláírt szerződésekbe a Kódex elismerését és elfogadását, különösen azokon a területeken, amelyek a KINDER® játékok gyártásához és a kiszervezett gyártáshoz kapcsolódnak (termelői megállapodások).

Az Üzleti Magatartás Szabályai egy közös terv része, amelynek angol rövidítése ABCDE (A Business Code Dialogue Engagement).

FERRERO INTEGRITÁSI SEGÉLYVONAL


A Ferrero Intergritási Segélyvonal etikai kódexünkkel és/vagy üzleti magatartási kódexünkkel kapcsolatos problémák bizalmasan történő bejelentésére szolgál. 43 nyelven az év 365 napján napi 24 órában elérhető. A Ferrero Integritási Segélyvonal egy harmadik fél, a Convercent kezelésében áll. Amint a Convercent-hez eljut egy bejelentés, a Ferrero egy Operatív Bizottsága számára vizsgálat céljából azonnal elérhető.

Kattintson ide a Ferrero Integritási Segélyvonal eléréséhez, hogy kérdést tegyen föl, bejelentsen egy eseményt vagy megtaláljon egy helyi telefonszámot.